2012-09-10

Hösten kommer med raska steg...

Ibland så önskar jag hade mer tid el fler timmar på dygnet. All min tid går åt jobbet... Barnen och hästarna när jag är hemma :) Så mina underbara vänner som jag har mig som närmast kommer i sista hand. ''Tyvärr''  Det är inte så jag har glömt bort er eller så, men just nu är det kanske ett telefon samtal jag hinner med...
 :( Min älskade man han får jag rå om när vi ligger i sängen fast då brukar man vara så himla trött så man somnar på en sekund... Men då kanske många tycker jag ska varva ner, men det kommer nog inte göra för jag älskar det jag gör vill alltid ha nåt och göra blir. Så himla rastlös när jag sitter still. Visst nog kan jag ta en lugn dag då brukar jag bara slappa med en bok och en kopp latte :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar