2013-01-01

Nya tag...

2013
 
Lite bilder ifrån Jullovet!!
 
 




 
 
Gott Nytt Början på året 2013!!
 
Vilka förväntningar jag har på detta år med nya utmaningar när det gäller mig själv. Har nu inte infört några Nyårs löften har slutat med det för det brukar ändå inte hålla!! Men man ska ha ett motto och en morot så man när sina framsteg det är då det brukar funka för mig.
I år ska jag ta hand om mig själv och stressa mindre och leva i nuet och ta en dag i taget och umgås med min familj på det allra bästa sett.
Mina vänner står också högt på min lista för den senaste tiden så har jag hållit mig undan känns det som  speciellt under denna höst... tyvärr men jag kommer ta bort alla energitjuvar ''vänner'' ifrån mitt liv och bara umgås med dom som ger mig ett leende på läpparna så om jag ska komma tillbaka som den Jennie jag var förut så måste jag ta det beslutet... :(
 
 
Fasiken vad jag älskar mitt liv och alla som är runt om kring mig!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar