2013-03-27

Godis fri!!

Snart är det påsk och den förknippas med Godis och en massa mat. Så klart det kommer bli en hel del nu för mig denna helg. Jag har alltid varit farlig på godis och det är min största last jag har. Så om jag ska ta mig i mina jeans så ska jag gå ner mina fem kilo. Så nu den första April blir jag socker fri i en månad hade jag tänkt men lär nog bli längre än det. Så nu blir det inge godis, kakor, chips el nåt som inte är bra för kroppen! Man kan njut av frukt och nötter i stället ;)

Ni ska ha en underbar Påsk helg och njut av allt goda som bjuds för det ska jag göra, men man kan ALLTID välja av det nyttigare godsakerna.

1 kommentar:

  1. Frukt och nötter o sånt är ju faktiskt godare än godis tycker jag :)
    Hur gick aprilmånad för dig utan godis? Finfint antar jag? :)

    SvaraRadera