2013-03-11

Utmaning!

Nu ska jag göra en utmaning. När det gäller att komma i Jeansen!

Det är så att jag köpte ett par jeanspar innan jag fick Ida och efter det har jag aldrig kommit i dem! Så nu har jag tagit före bilder... Så kanske inte den vackraste synen men men :)) så nu kommer jag kolla om en månad hur det ser ut. Kanske har då fått igen knappen då!? Vi får se :) till midsommar då ska dom iaf sitta som ett smäck.

nu startat jag kampen med att komma i jeansen!! Nu kör vi... Är det nån som är på ni kanske har ett favvo byxor som inte ni kommer i?

Love J



1 kommentar:

  1. Så himla duktig du är! Vilken utmaning, ska absolut följa den! :) Har själv en massa jeans att ta mig i men det är en bra bit dit. Men före och efter bilder med dom var ingen dum ide! :D

    Härligt kämpat!
    Kram /Tina

    SvaraRadera